POLECAMY
Redakcja:
Format:
ibuk
"... proponowana publikacja dostarcza wiedzy o tym, jak organizacje działające w Polsce radzą sobie z różnymi aktualnymi problemami medialności oraz zarządzania wizerunkiem i kulturą [...]. Publikacja może być traktowana jako literatura naukowa dostarczająca wiedzy w pewnym obszarze współczesnego życia. Jednak jej najbardziej istotny odbiorca to student drugiego i trzeciego stopnia. Jako podręcznik akademicki posiada szczególne walory - zarówno wnosi merytoryczną wiedzę, jak i zaprasza do refleksji i dialogu. Z powodzeniem może być wykorzystana jako zestaw studiów przypadku [...] na zajęciach z takich przedmiotów, jak: zarządzanie, teoria organizacji, zarządzanie mediami, zarządzanie instytucjami kultury".
prof. zw. dr hab. Monika Kostera (Uniwersytet Jagielloński, Södertörn University)
"... monografia jest dziełem aktualnym i ważnym, bowiem na gruncie nauk o zarządzaniu podejmuje wątki dotyczące zmian w obrębie organizacji i sposobów zarządzania nimi, a wymuszonych globalną zarazą, spowodowaną COVID-19. [...] Autorzy poszczególnych rozdziałów potrafili skonstruować opowieści zadziwiające dojrzałością, warsztatem naukowym i celnością formułowanych wniosków. W wyniku tych działań powstało dzieło interesujące poznawczo, które winno zainteresować nie tylko pracowników i studentów wydziałów zarządzania wyższych uczelni, lecz także praktyków, którzy chcą lepiej zrozumieć istotę zarządzanych organizacji i dziejących się w nich procesów".
prof. zw. dr hab. Bogusław Nierenberg (Uniwersytet Jagielloński)
Rok wydania | 2020 |
---|---|
Liczba stron | 356 |
Kategoria | Publikacje darmowe |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego |
ISBN-13 | 978-83-66282-31-5 |
Numer wydania | 1 |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje