POLECAMY
-25%
Wydawca:
Format:
W opracowaniu, posługując się metaforą umeblowania przestrzeni mieszkalnej, przedstawiono m.in.:
uwarunkowania kształtowania modelu funkcjonowania edukacji formalnej w Polsce po 1989 r.;
mechanizmy ograniczające szkolną demokrację;
opis zrębów potencjalnego demokratycznego ustroju szkolnego;
praktyki codzienności szkolnej, zwłaszcza pracę i postawy nauczycieli.
Metafora architektoniczna pozwala powiązać różnorodne elementy, traktując politykę edukacyjną i etapy transformacji ustrojowej jako okres projektowania, a praktyki codzienności szkolnej jako proces meblowania symbolicznej szkolnej przestrzeni działań. Publikację dopełnia aneks zawierający przykładowe akty prawne i regulaminy, które mogą być wykorzystane w procesie budowy demokratycznej szkoły. Adresaci:Książka przeznaczona jest dla przedstawicieli resortu edukacji oraz terenowych i samorządowych władz oświatowych, dyrektorów szkół, nauczycieli, uczniów i ich rodziców. Zainteresuje także pedagogów, socjologów i psychologów, a także studentów socjologii, psychologii, pedagogiki oraz wszystkich kierunków nauczycielskich.
Rok wydania | 2017 |
---|---|
Liczba stron | 380 |
Kategoria | Inne |
Wydawca | Wolters Kluwer Polska SA |
ISBN-13 | 978-83-8107-756-9 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje