Pracownik kluczowy w procesie dzielenia się wiedzą. Motywy, warunki, metody

Pracownik kluczowy w procesie dzielenia się wiedzą. Motywy, warunki, metody

1 opinia

Format:

ibuk

RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 6,92 zł  


6,92

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Podstawowa idea niniejszej monografii opiera się na poglądzie, iż każda inicjatywa czy działanie na rzecz nowoczesnych rozwiązań we współczesnym przedsiębiorstwie w jakiejś mierze korzysta, bezpośrednio lub pośrednio, z efektywnego zarządzania wiedzą. Zarządzanie wiedzą jest w powszechnym rozumieniu aksjomatem nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem. Efektywność zarządzania rozstrzyga się w obszarze zarządzania wiedzą. Wiedza coraz bardziej wpływa na biznes. Wzrost efektywności zarządzania wiedzą przenosi się bezpośrednio na ekonomiczny wymiar prowadzonego biznesu. Rosną marże i zyski, spadają koszty, eliminowane są zbędne elementy procesu tworzenia wartości dla klienta, produkty stają się pionierskie i bezkonkurencyjne. Wykorzystywane są coraz bardziej zaawansowane technologie i materiały, obsługa konsumenta – oparta na wciąż aktualizowanej i pogłębianej wiedzy rynkowej – dochodzi do perfekcji.


Rok wydania2017
Liczba stron212
KategoriaInne
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
ISBN-13978-83-7695-666-4
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie    7
  Rozdział 1. Zmiany w zarządzaniu ludźmi i wiedzą 17
    1.1. Druga generacja zarządzania wiedzą. Ewolucja podejść: od technologii do relacji interpersonalnych    17
    1.2. Integracja procesów zarządzania wiedzą i zarządzania kapitałem ludzkim (kapitałem intelektualnym)    34
  Rozdział 2. Pracownik kluczowy w procesie dzielenia się wiedzą – analiza podstawowych desygnatów    54
    2.1. Pojęcie, wyróżniki, funkcje i profil kompetencyjny pracownika kluczowego    54
    2.2. Dzielenie się wiedzą – istota procesu    75
  Rozdział 3. Praktyczne aspekty dzielenia się wiedzą w świetle badań empirycznych    92
    3.1. Założenia i metodyka badań    92
    3.2. Literaturowa i empiryczna analiza wstępnych wyników badań    95
    3.3. Analiza wyników badań zasadniczych    100
    3.4. Loża ekspertów – wyniki badań    127
    3.5. Podsumowanie rezultatów badań empirycznych    131
  Rozdział 4. Model dzielenia się wiedzą z udziałem pracowników kluczowych    135
    4.1. Podejście strategiczne do zarządzania pracownikami kluczowymi    135
    4.2. Koncepcja i metoda dzielenia się wiedzą z udziałem pracowników kluczowych. Model autorski    147
  Zakończenie    169
  Załączniki    173
  Literatura    195
  Autorski leksykon pojęć podstawowych    205
  Spis rysunków    210
  Spis tabel    211
RozwińZwiń