Humanistyka i Nauki Społeczne 57

-20%

Humanistyka i Nauki Społeczne 57

1 opinia

Praca zbiorowa

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

2,72  3,40

Format: pdf

Cena początkowa: 3,40 zł (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 2,28 zł  


2,72

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W artykule przedstawiono istotę i podział kompetencji pracowniczych. W dalszej części publikacji wyjaśniono, na czym polega rozwój kompetencji i jaki ma on wpływ na rozwój przedsiębiorstwa. Wskazano na konieczność uwzględnienia ciągłego rozwoju społecznych i technicznych kompetencji pracowników jako najważniejszego zadania dla rozwijających się przedsiębiorstw.


Rok wydania2008
Liczba stron126
KategoriaKomunikacja społeczna
WydawcaWydawnictwo Politechniki Poznańskiej
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    5
  MAŁGORZATA SPYCHAŁA – Kompetencje pracownicze jako najważniejszy zasób w rozwijających się przedsiębiorstwach    7
  AGATA BRANOWSKA – Odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstw wobec pracowników    17
  PAULINA SIEMIENIAK – Dylematy autoprezentacyjne kobiet w zarządzaniu    35
  PAULINA SIEMIENIAK – Autoprezentacja jako forma manipulacji    45
  RADOSŁAW KOT – Komunikacja interkulturowa z obcym    55
  RYSZARD KRZYŻANOWSKI – Możliwości wykorzystania nowoczesnych technik informatycznych w przedsiębiorstwach turystycznych    67
  JERZY PRZYBYSZ, ELŻBIETA RAHFELD – Wszystko na sprzedaż. Marketing w edukacji    75
  RENATA NAZARUK – Marketing szkoły wyższej jako organizacji non profit    87
  JERZY PRZYBYSZ – Kapitał społeczny w szkolnictwie wyższym    101
  SYLWIA GIBADŁO-SŁOMIAN, TOMASZ HOFFMANN – Szkolnictwo o profilu technicznym jako stymulator rozwoju regionu opartego na wiedzy    111
RozwińZwiń