Foundations of control 7/2007

-33%

Foundations of control 7/2007

1 opinia

Praca zbiorowa

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

1,61  2,40

Format: pdf

Cena początkowa: 2,40 zł (-33%)

Najniższa cena z 30 dni: 1,61 zł  


1,61

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

The paper presents the usage of symbolic methods, particularly of the variable-valued logic, to the modelling of customer expectations in consulting firms. Such models should assure the identification of expectations, their level, the structure and changes in time. Using selectors and complexes of expectations problems of the resemblance of expected and obtained outcomes of the service-process and the identification of contradictory expectations were analyzed.


Rok wydania2007
Liczba stron73
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaWydawnictwo Politechniki Poznańskiej
Numer wydania1
Język publikacjiangielski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  1. Mariusz Branowski – Models of Customer Expectations in Consulting Services    5
  2. Tadeusz Graczyk – Selected Aspects of Underwater Remotely Operated Vehicle Design    17
  3. Jakub Kołota, Witold Ober, Sławomir Stępień, Artur Stranz – The Analysis of a Stepper Motor Control System    27
  4. Teresa Łuczka – Advantages and Disadvantages for Polish Small and Medium-Sized Enterprises on the European Union Market. Part Two    37
  5. Leszek Pacholski, Cezary Wójcik – Implementation Preparation of ERP Class System Aiding Administration Processes in a Chosen ABC Production Company – Case Study    51
  6. Małgorzata Sławińska – Ergonomic Quality of Technical Diagnostic Systems    65
RozwińZwiń