POLECAMY
Redakcja:
Wydawca:
Format:
pdf, ibuk
"Theory and Practice of Second Language Acquisition", Issue 1 to pierwszy numer nowopowstałego czasopisma (półrocznik) poświęconego pracom teoretycznym oraz badaniom empirycznym zajmującym się przyswajaniem języka drugiego oraz uczeniem się języka obcego. Jest czasopismem o zasięgu międzynarodowym gromadzi bowiem Autorów z wielu środowisk akademickich poza Polską.
Pierwszy numer czasopisma obejmuje zagadnienia związane z transferem językowym oraz rozwojem systemu fonologicznego i morfologicznego osoby dwujęzycznej. Przedstawia również prace empiryczne dotyczące samoświadomości (ang. identity) osoby uczącej się oraz wprowadza tematykę psychologii pozytywnej w nauczaniu i uczeniu się języka obcego. Numer pierwszy skierowany jest zarówno do badaczy procesów przyswajania języków, jak i do praktykujących glottodydaktyków oraz do osób dwu i wielojęzycznych.
Rok wydania | 2015 |
---|---|
Liczba stron | 162 |
Kategoria | Nauka języków obcych |
Wydawca | Uniwersytet Śląski |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | angielski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
Contents | |
Preface (Danuta Gabryś-Barker, Adam Wojtaszek) / | 5 |
Jolanta Latkowska | |
How Relevant is the Sapir-Whorf Hypothesis to Contemporary Psycholinguistic Research? / | 7 |
Larissa Aronin, Vasilis Politis | |
Multilingualism as an Edge / | 27 |
Dorota Owczarek | |
Advanced FL Students’ Self-Perception of Their Language Identity / | 51 |
Xinyue Cécilia Yu | |
The Acquisition at the Interface of Ditransitive Constructions in Mandarin Chinese by French Adult Learners / | 69 |
Priya Ananth, Masaaki Kamiya | |
The Effect of Prosody on Disambiguation: A Case of Universal Quantifier and Negation / | 97 |
Arzu Ünel, Meryem Mirioğlu | |
Syntactical Modifications in Teacher Talk of Native and Non-Native Speakers in EFL Classrooms / | 125 |
Tammy Gregersen | |
Aligning Who I Am with What I Do: Pursuing Language Teacher Authenticity / | 143 |