„Theory and Practice of Second Language Acquisition” 2015. Vol. 1 (1)

1 ocena

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

14,28  21,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 21,00 zł (-32%)

Najniższa cena z 30 dni: 14,28 zł  


14,28

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

"Theory and Practice of Second Language Acquisition", Issue 1 to pierwszy numer nowopowstałego czasopisma (półrocznik) poświęconego pracom teoretycznym oraz badaniom empirycznym zajmującym się przyswajaniem języka drugiego oraz uczeniem się języka obcego. Jest czasopismem o zasięgu międzynarodowym gromadzi bowiem Autorów z wielu środowisk akademickich poza Polską.


Pierwszy numer czasopisma obejmuje zagadnienia związane z transferem językowym oraz rozwojem systemu fonologicznego i morfologicznego osoby dwujęzycznej. Przedstawia również prace empiryczne dotyczące samoświadomości (ang. identity) osoby uczącej się oraz wprowadza tematykę psychologii pozytywnej w nauczaniu i uczeniu się języka obcego. Numer pierwszy skierowany jest zarówno do badaczy procesów przyswajania języków, jak i do praktykujących glottodydaktyków oraz do osób dwu i wielojęzycznych.


Rok wydania2015
Liczba stron162
KategoriaNauka języków obcych
WydawcaUniwersytet Śląski
Numer wydania1
Język publikacjiangielski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Contents
  
  Preface (Danuta Gabryś-Barker, Adam Wojtaszek) /    5
  
  Jolanta Latkowska
  How Relevant is the Sapir-Whorf Hypothesis to Contemporary Psycholinguistic Research? /    7
  
  Larissa Aronin, Vasilis Politis
  Multilingualism as an Edge /    27
  
  Dorota Owczarek
  Advanced FL Students’ Self-Perception of Their Language Identity /    51
  
  Xinyue Cécilia Yu
  The Acquisition at the Interface of Ditransitive Constructions in Mandarin Chinese by French Adult Learners /    69
  
  Priya Ananth, Masaaki Kamiya
  The Effect of Prosody on Disambiguation: A Case of Universal Quantifier and Negation /    97
  
  Arzu Ünel, Meryem Mirioğlu
  Syntactical Modifications in Teacher Talk of Native and Non-Native Speakers in EFL Classrooms /    125
  
  Tammy Gregersen
  Aligning Who I Am with What I Do: Pursuing Language Teacher Authenticity /    143
RozwińZwiń