INNE EBOOKI AUTORA
Autor:
Wydawca:
Format:
epub, mobi
Książka przedstawia rozwój teorii jakości oraz koncepcje satysfakcji klienta. Skupia się na genezie i definicji paradoksu Kano, prezentując jego poziomy jakości i praktyczne zastosowania. Czytelnik dowie się, jak firmy wykorzystują ten paradoks w praktyce biznesowej. Książka szczegółowo analizuje wyzwania i kontrowersje związane z tą koncepcją, rzucając nowe światło na skomplikowane relacje między jakością produktu a satysfakcją klienta.
Książka stworzona przy pomocy AI.
Rok wydania | 2024 |
---|---|
Liczba stron | 325 |
Kategoria | Poradniki |
Wydawca | Ridero IT Solution |
ISBN-13 | 978-83-8369-589-1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje